2bebelihayattttt Kızlar ikinci bebeğime hamileyim ana kucağı mı alsam otomatik ya da otomatik beşik mi alsam direkt bilemedim sizce napmalıyım evde iki tane ayrı beşiğimiz var o yüzden evi beşikle doldurmak istemiyorum tek amacım otomatik sallansın geceleri vs
Mavipatik 2bebelihayattttt otomatik olsun diyorsan beşik almanı öneririimm. Anakucağı bebek hareketlendikten sonra bağlasanda etsende zor oluyor… kısıtlı kullanabiliyorsun yani. Ama birkaç beşik görmüştüm otomatik daha uzun vadede kullanılabiliyordu. Bende elelenin otomatik ana kucağı vardı oglum hic sevmedi hic durmadı 🥲 4. Ayda tesadüfen merfbaby manuel anakucağını denedim arkadaşımda bayıldı cocuk 4. Ayda onu aldım keşke en baştan alsaymışım diye çok üzülmüştüm ama işte deneme yanılma yöntemi oluyor maalesef 🥲🥲🥲 Benimm tecrübelerimm bu kadar teşekkürlerr hahshsh
Zuleyhadere25 2bebelihayattttt hiçbiri bence evdekileri kullan bebeği sallanmayla uyumaya alıştırma hiç bende 2. Cide alıcam diyordum snra düşündüm bide sallanmaya alışırsa daha çok ugraşırım die almadım şuan 3. Ye hamileyim yine aynı fikirdeyim
2bebelihayattttt Mavipatik yaa teşekkür ederim bende sadece 1.5 sene kullanacağımız için on bin lira beşiğe vermek istemiyorum ama gece de sallamasını kullanmak istiyorum çok kararsızım
2bebelihayattttt Zuleyhadere25 ilk kızımda ilk zamanlar annemle sallıyoduk gazından dolayı ama alışmadı sallanmaya hep memede uyudu şuanda sadece yanına uzanıyprjm uyuyor ama ikincide bir denemek istiyorum kararsızım
Mavipatik 2bebelihayattttt ah bacımm bilemiyoruz kii işte bebeler kendileri karar veriyor bazen 🫠🥲 Bende ikinciyi düşünürsem sallamaya alıştırmayım diyorum içimden ama diğer yanımda diyorki keşke ilkine otomatik sallanan alsaydım 😛😅
2bebelihayattttt Mavipatik ay evet ya ilk zamanlar insanın çok desteğe ihtiyacı oluyor annem gelirse on gün bile kalmaz o yüzden şaşırdım napıcağımı 🥲