Kızıma uyuz bulaşmış ordanda bize bulaştı dermatolog ailecek tedavi verdi ama ben 11 haftalık hamileyim diye hiç bişey veremedi 12 hafta sonrası uygulamaya başlarız dedi ama vereceği ilaçlar çokta güvenli değil hamileyken ve gün geçtikçe daha da artıyor kaşıntılar falan bende buna dayanamıyorum benim gibi olan varmı ne önerirsiniz hamileyken .