13ncü haftamdayım bugün doktora gittim bebeğim kendini sakladı cinsiyetini göstermedi doktorum tahmin bile yürütemedi resmen görmeyeyim diye ayaklarıyla kapattı kendini😁
13 ncü haftasında cinsiyet öğrenen veya kendini saklayan bebeklerin cinsiyeti gerçekten kız💕 mı oluyor kendini saklayıp erkek çocuğu olduğunu öğrenen var mı😊