greybrde kızlar sabah 6 da nişanım geldi hafif kasılmam vardı doktor sancı yok açıklık yok eve git takipte kal dedi eve geldim şuan böyle sancılar ve canımı çok acıtıyor oğlum uyuyor sizce doğum başladımı
Ozgemlym greybrde çok şükür gözün aydın canım darısı bana kasılmalarım var parça parça nişan geldi 17.50 den 20.00 kadar neredeyse kesintisiz 3-5 dk bir sancı geldi sonra kasılmalar devam ediyor şuan hala arada sancı ile beraber
Boysmom2 greybrde Ayyy canımm benimm Rabbim analı babalı büyütsün inşallah çok sevindimmm bizlere de dua et sağ salim kucağımıza alalım 🥹💕
HaticeArCi greybrde oh maşallah sağlıkla büyütün 🥰 nasıl gelişti durum anlatır mısınız. 😇 nişan geldiyde açıklık da olusmaz mı.
Ozgemlym greybrde valla henüz gelmedi sabaha karşı resmen sızmışım ben nasıl olduysa bakalım nolcak bugün çok ağrım var ama. Sancı değil.Amin inşallah
greybrde HaticeArCi nişandan yaklaşık 8 saat sonra kontrole gittim açılma yoktu nişan geldikten 24 saat sonra doğum gerçekleşti
HaticeArCi greybrde simdi okudum doğum hikayeni maşallah 🥰 gelecek ya minikler keyifleri ne zaman isterse artık öyle oluyor bunu anladım 🥴😂🥰
Ozgemlym HaticeArCi aynen öyle nişan dün akşam geldi yaklasık bir saat önce de yine hafif kanlı gibi geldi ağrı devam sancı yok bekliyorum
HaticeArCi Ozgemlym nişan dışında net kan olduğunda geciktirme gel demisti doktor bana. Net kan değil dimi sonraki gelen.
Sjsjdhalaalkshdjsksksn HaticeArCi nişandan kaç gün sonra doğuyor ya benim de kanamam olmuştu açıklık da var hatta sarı yapış yapış akıntı da var ama düzenli sancım yok korkuyorum açıkçası
Ozgemlym HaticeArCi yok kuzum kahverengi kuzenime sordum kan akıntısı değil o dedi panik yapma dedi doktor kendisi bebeğin hareketlerini takip et dedi bizimki dürtüyo şükür sürekli ☺️
HaticeArCi Sjsjdhalaalkshdjsksksn biraz gec acilmada oluyor sabır bakalim sen bebeğinin hareketlerini takip et inşallah bir avazda dogururuz bacım 🥹