parla_03 7 haftalık olduk kese ve bebisimizi gorduk sizde durumlar ne birde ben sürekli hıckırık gibi oluyorum sizde oluyor muu
bilgis parla_03 11+6 an itibariyle dün doktor kontrolüne gittik gayet güzel bir dahaki gidişimizde cinsiyet öğreneceğiz heyecanlıyım