Ssraa Bana tam bir ay dediler bugün gitmem lazım. Bugn değil de yarın gitsem olur mu acilinden cevap alabilir miyim
erda Ssraa ben 4 ünde vuruldum nisan 15 de gel dediler neye göre tarih veriyorlar bilmiyorum ama 1 günden sorun olmaz bence
Daisyy Ssraa 1 günden bir şey olmaz bu haftaici hangi gün uygunsanız gidebilirsiniz bence. Bana da bu hafta 2.doz için gel dediler gün söylemediler 😊 yarın gideceğim ben de.
Cileklipasta Ssraa bende 1 gün önce gittim tam tarihi hafta sonuna geliyordu, birkaç gün sorun çıkarmaz sanırım 😊
AlininAysesii Ben de 3 gün sonra falan gitmiştim ellerinde aşı kalmadığı için, geç olsun da erken olmasın demişti bana ebe, sorun değil yani.
2kizannesi- Ssraa bugün değil yarın gitsem olur mu demişsin ya ona olmaz demiş 😂 hiç olur mu aaa hemencecik git bi gün çok uzun bir süre 😅😂😂😂
Ssraa 2kizannesi- ay yürüyerek gitmem lazım ve 4 gibi kapatırlarsa çıkarsam yetişemem diye korkuyorum. Riske de atmak istemedim ya tüh
Nidaaa3441 Beni ikinci doz için çağırmadı sağlık ocağı. Sadece bir kere vuruldum doğum nisanda zamanda kalmadı şuan yazmasanız haberim olmayacak ti 😏