Kızlar selam reglime 4 gün var bu ay yumurtlama günlerini değerlendirdik son birkaç gündür karnımda batma ve kasıklarımda ara ara ağrılar oluyor miğdem bulanıyor gibi oluyor ama istifra durumu yok sizce erken hamilelik belirtisi olabilir mi yoksa psikolojik mi bu durum