Selam kızlar benimde bat 21 aralıktı, hala olmadım. Döngüm düzenlidir 26 günlük bir döngüm var.
3 aydır ovulasuon ile deniyoruz. Bu ay 8 aralıkta bir damla kan geldi, yumurtlama lekenmesi olarak düşündük. 19 Aralıkta kan testi verdim beta <2 çıkmıştı. Dahiliye doktoruna gittim tsh değerim hafif yüksek çıktı 3.65 antikorları bekliyorum ona göre bir yol çizeceğiz. Hayatımda hiç gecikme yaşamadım böyle günler yaşıyorum regl olmamak daha çok stress yapıyor