Benim göğüs hassasiyeti hiç yoktu 3. Aydan sonra yoğun başladı. Ama daha 2-3 haftalıkken yani aslında daha embriyo rahme dahi yerleşmemişken 😂 (zaten birkaç gün sonra yerleşme lekelenmem olmuştu açık pembe) şöyle beldirtilerim oldu; normalde hiç farketmediğim işyeri yemekhanesinin (kendi binama çok yakın sayılmaz) yemek kokuları sabah erken saatten itibaren midemi bulandırıyordu, her konuyu çok yoğun alıyordum hatta, ağzımda metalik bir tat oluşmuştu, sebepsiz melanlolik hallerim ağlamalarım oluyordu, uzun süren sebepsİz baş ağrım, halsizlik, uyku hali, ekstra şişkinlik, ve gece uykudan uyandıran bi nefes darlığı.. ben hemen hemen emin olmuştum dolayısıyla ama iki gün sonra ağır bir grip oldum influenza tarzı doktor ilaç başlamak istedi, şüphemi söyleyince test yapalım dedi henüz çıkmaz kanda bile dedim, çıkar çıkar dedi ve sonuç <2 negatifti, ben yine de emin gibiydim o yüzden ilaç kullanmadım, bir süre daha bekleyip son adet tarihime göre 4+1 de kan verdim direkt, 660 civarı çıktı beta hcg, şimdi 15 haftalık oluyoruz şükür..
(Ben de belirtileri süreci çok araştırıp yorumları okuyordum belki işine yarayan olur diye detaylı yazmak istedim 🌸)