BusraFf Kızlar bu çocuk niye gelmiyo ya valla ne gücüm kaldı ne sabrım Hayır bekledikçe stres olmaya başladim
Rabiafa Benim önceki haftalarda oluyordu 37+6 yım son bir haftadır sancı agrı yok. Cuma günü sezeryan olacağım
yagmurlugezegen Benim 39 ncu hafta oldu hâlâ sancı vs yok ssvd istiyorum sancıyı falan bekliyoruz bakalım hayırlısı ile gelsinler. Dua ederseniz çok sevinirim 🥲
Gulsky 39+4 sancı yok gelen yok giden yok …. Ve evet bende bunaldimmm , bir an önce artık doğsunlar sağlıkla …40 inci haftalara kalmalari biraz korkutuyor ama dayanacağız artikkkk