Kızlar gündüz koltukta oturuyorum birden altımdan birşey altı ben idrarımı kaçırdım sandım kalktım pijamam çatı altına kadar ıslanmıştı ilk defa böyle oldu normalde idrarımı kaçırıyordum 2 damla falan oluyordu doktora gitti bebeğin suyu mı diye ayırt edemedim doktor bebeğin suyu değil dedi normal herşey dedi başına gelen var mı böyle ?