bsra_ylmz61 eedaltnn merhaba lotusda bengi vidinli besler başladım ben güler yüzlü ilgili bir doktor ben memnun kalkdım ilk görüşte gitmediyseniz tafsiye ederim Google de yorumları çok iyi istersen Bi araştır bak canim😌
eedaltnn gnsb Veysel toprağa gittim normal doğum için 50 sezaryen için 40 bin fiyat verdiler biraz yüksek geldi tabi diğer doktorların ücretini bilmiyorum
gnsb eedaltnn doğrudur ama artık özel hastanelerin verdiği en düşük fiyat bunlar diğer postlarda 140 bini gördüm,lotus da eminim daha uygundur fiyat ama doktor bilgim yok onda da