Merhaba bende uzun süre tıp fakültesi Okan hoca takipliydim ama çok yoğun olması, en ufak riskleri bile filtrelemeden söylemesi, muayene süresinin çok kısa olması, eşimin odaya alınmaması ve muayene olurken aynı odada 2 kişiyi daha bekletmesinden dolayı memnuniyetsizliğim olmuştu ama Isparta’nın da riskli gebelik uzmanı ve detaylı ultrasona bakan doktoru diyebilirim ben 8. Ayıma kadar ona takipliydim ama normal doğum planladığım için gecesinde gündüzünde riski bir durum olmadığı sürece doğuma girmediğini öğrendiğim için meddem Ayşe Gönül hocaya geçtim ve şuan için memnunum.kendisi normal doğumu destekleyen biri hiçbir şekilde riskli bir durum olmadığı sürece normal doğumu bekletiyor sezaryana yönlendirmiyor.