EbruEgemen1123 Allah yardımcın olsun benim bebeğim de 1 yaşına girdi ve 2.yavruma 21 haftalık hamileyim.Başlarda aynı kaygı ve üzüntüyü ben de yaşadım .İlk gebeliğimde mide bulantım oluyordu 2.de de öyle olur mu düşüncesi ve senden beklentisi olan bir bebeğin de olması biraz sarsıyor insanı bir de yalnızım yardım edecek kimse yakınımda yok ama nasip eden Rabbim yardım da ediyor diyeceğim o ki biraz sabret canım bazı günler o şekilde olacak illaki ama geçecek inşaAllah.