Serappppph Arkadaşlar üstteki bugün alttaki dün ikisinde de çıplak gozle daha belirgin ama üstteki yani bugun olan daha belirgin ama ikiside 1 saatten sonra koyulaştı bu kuruma mi acaba 18 aralıkta regl olmam gerekiyordu
esiladuhan Serappppph 5-10 dk içinde çıkmadıysa kuruma denebilir kan versen daha net bi sonuca ulaşırsın zaten gecikmende varmış
Serappppph esiladuhan gebelik testlerind3 en azından pozitif görmeden gitmek istemiyorum artık utanıyorum gidip eli boş dönmekten 😢
Serappppph hilalci sabah awox yaptım onda da ilk 5 dk bişey yoktu 1 saat gecti baktim ondada cok silik belli belirsiz bi cizgi oluşmuş kuruma demekki ikisi de awoxta tecrübe etmistim ben kurumayi laboquick herkes iyi yazmıştı bir umut dedim ama olsaydı bugun erken gebelikte çıkardı diye düşünüyorum
hilalci Benım de yaklaşık 12 günlük gecıkmede çok silik çıkmıştı erken gebelık testlerı yani daha vaktınız var . Laboquick ben de hiç kuruma cızgısı çıkarmadı negatıfken dediğim gıbı . Hayırlısı olsun 🤲🏼