Merhaba arkadaşlar yanılma çok oluyor diye okudum ama bilemedim açıkçası son 10 gündür aşırı derece kasıklarımda Ağrı adet sancısı olup kalkarken oluyor genelde adetime 5 gün var ilk gebeliğimde de adet bitimi hamile kalmıştım erken döllenme olmuştu kan vermeye artık yarın giderim ama yanılma olabilir mi ?
