Merhaba. 5 hafta + 4 gunluk hamileyim. Onceki hamileligimde kan durultucu (clexane) kullandim. Su anda tahlil yaptirdim ve cevap d dimer -34 cikti. Anlayanlar baka bilir mi.? Bu sonuca gore yine de clexane kullanmam gerekecek mi? Hangi haftadan itibaren kullanmaya basliyicam ?