cigdemyurddas_12 hiçbir gebelik bir değil ilkinde yaşadığımı ikincisinde çok farkli şeyler yaşadım yani yaşamadkca tam olarak kafanı kurcalayan şeyi çözemezsin yaşadıkça bir şeyler takılacak kafana heleki ilk gebelikse daha takıntılı daha çok dikkat eder ve didiklersin sadece gebeliğini kendine eziyet etmeden yaşa inan güzel yanları da var zorlancagin yanları da