busu1 zaten çoğu vitaminin içinde vardır kayınpederim bile folik asit kullanıyor folat değeri düşük olduğu için . Sonuç olarak her doktor kendine özgü içimizde bir canlı büyüyor destek amaçlı yapılan birşey bana tüp bebek doktorum dedi doğuma kadar kullan diye 5 . Haftadan sonra aşırı bulantım olunca ebe ara ver dedi ama kesmedim