Vrlkdr sağlıkla büyütmeniz dileğiyle 🌸🌸 biz de 37+4deyiz, 36+6da yapılan çatı muayenesinde kemik yapımın dar olduğunu söyledi doktor. Ben şeyi merak ediyorum, yırtılma ile kedi arasındaki fark ne yani yırtılma olduktan sonra o yırtık da dikilmiyor mu kesi gibi
Bilginiz varsa veya bilgisi olan varsa beni aydınlatabilir mi, ufaktan korku sardı da beni 😅🙈