Eski modellerden alın bu kancalı olanlar acıtır cırtlı olanlardan alın ve ilk ayağa kalktığınız andan itibaren takın ben sürekli kullandım ve dikişlerimi sıkı tuttu ağrı acı azaldı rahat yürüyebildim.
Göbek konusunda bir fikrim yok ama ameliyat sonrası rahat hareket için çok iyi