yesilgozluyum Ben yeni gebeyim de betamı takip etmek istiyorum ilk beta değerini acilde yapmıştım o zaman hastaydım ama gebelik şuphem olduğunu söyledim yaptırdılar 2 gün önce betam 521.1 di
yascdem yesilgozluyum ilk nerde verdiyseniz tekrar orada verin acilse gidin acile beta takibi için kan vereceğim diyin hemen alıyorlar zaten değişiklik yapmayın
darkbluee yesilgozluyum iki gün önce 521 ise birkaç gün sonra kadın doğuma gidebilirsiniz bence. Usgde keseyi görür muhtemelen.
yesilgozluyum yascdem yapacaklarını sanmam orda acil hastalarla ligileniyorlar bende hastaydım o yüzden kan aldılar ona göre ilaç yazsınlar diye