Merhaba kızlar 17 ay önce normal doğum ile kızımı kucağıma aldım şuan 34 haftalık hamileyim ama bebeğin başı yukarda döner mi doktorum döner dedi ama tedirginim dönmezse sezaryen dedi bende çok korkuyorum sezaryenden gerçi şuan normal doğum korkum da var. 2. Doğum daha mı kolay olur ilk doğumda açılmam hızlı arttı 1 saat içinde doğumum oldu. Sezaryende zor mu oluyor