espbltes İki oğlum var biri 7,5 diğeri 4 yaşında 3 gün önce de asla beklemediğim bir şekilde hamile olduğumu öğrendim.. Hala şoktayımm Korkuyorum , sürpriz bir gebelik 3 çocuğu olan var mı ya da üçüncüyü bekleyen?? Birbirimize manevi destek olalım🥲🥲🥲
3kedili2bebekli espbltes ikizlerim var tüp bebekle olmuşlardı 2 yasindalar şimdi supriz bir şekilde 3. Bebisime hamileyim 16+5 ve düşüncesi zor geliyor başta ama sonra çabuk kabullendim nasipte varmış diyorum ☺️
hilal858_ espbltes Beeen 🙋🏻♀️😃 29 yaşımdayim tam dedim kendimle ilgili bir takım planlar yapıyordum ki hamile olduğumu öğrendim ve geç öğrenenlerdenim😅 7+5 ti öğrendiğimde hap kullanıyordum bu zamana kadarda hep içmiştim yok diye(normalde de adet düzensizliğim olduğu için umursamadım. Kızım 10 yaşında, oğlum 9 yaşında ve şuan 31+6 💙 oğlum olucak İlk testi gördüğüm de ağlamıştım 😂 şimdi 4 gözle bekliyoruz
cadii espbltes bende 4 hamileliğim ikizlere hamileyim ve evdekiler daha çok kücukler ama bunları da 4 gözle bekliyorum
melteW espbltes benim 3. Hamileliğim bize de süpriz oldu tüm duygularım karışık heyecan korku sevinç ne ararsan var Allah yardımcımız olsun doğumum mart ayı gözüküyor hala şoktayım bazen nasıl ya diyorum kendime 😇😅
lena36_ Kez anne olacağım Şubat bası Ocak sonu gibi bende sürpriz birsekilde öğrendim ilk önce korktum şaşırdım tuhaf hissettim ama şuan öyle hissetmiyorum aksine heyecanlıyım
espbltes hilal858_ bende de spiral vardı o kadar ümidi kesmiştik istemiyorduk sonra bir takım sağlık sorunları yaşadım 5 aydır da sıkıntılıydım eşim ameliyat olacak vs derken hiç beklemediğim bir anda bu bebişi öğrendim hem çok şükrediyorum hem hala şoktayım Hakikaten daha yeni yeni rahat etmiştik biraz 2 erkek çocuğu ile hâlâ mümkün sayılmazdı gerçi 😂😂
ikibebe espbltes 1 erkek 1 kız iki çocuğum var 3.ye hamileyim ve hiç beklemiyordum. Çünkü çocuklarım biri 4 buçuk biri iki buçuk yaşında. Şu an 11 haftalık hamileyim hâlâ kabullenemedim. Çok zoruma gidiyor çocuklarım dışında kendime de çok haksızlık yaptığımı düşünüyorum. Çünkü planım iki çocuğumu büyütüp kendime de zaman ayırabilmekti. Bunu artık uzun bir süre yapabileceğimi düşünmüyorum. İnşallah sağlıkla doğar tabi ki tek isteğim bu. Ama iki çocuğumu desteksiz büyütüyordum zaten. 3 çocuk gerçekten benim için çok zor olacak. 🥺😔
espbltes ikibebe ben de sizin gibiyim ve ayrıca gurbetteyim tamamen yapayalnızım 🥲 Vardır Allahın bir taktiri diyorum ama 3 gündür kendimden geçtim aynı pijama ile dolaşıyorum bu uygulamayı bile silmiştim tekrar yükledim burası bana destek verir iyi gelir dedim🥲🥲🥲
kocalar espbltes var bu sürpriz gebelik bana hayatta asla asla dememeyi öğretti 39 yaşındayım 14 yaşında büyük kızım lgsye hazırlanıyor küçük kızım 8 yaşında ve 3. Bebeğimizi bekliyoruz
deletedmom43191 espbltes benim çocuklarım pespese 1.haziranda 5 olacak 2.temmuz 3 olacak 3.martta 1 olacak 😊 tecrubelerimle soruna cevap olurum 😅
espbltes deletedmom43191 aralarında yaş farkı olacak ya ondan asıl endişem şöyle ki 8 yaşındaki 3. Sınıfa başlamış olacak onun okul dışı aktivitesi oluyor 4.5 olan yeni okula başlamış oluyor kreşe onun telaşı ayrı e bide bu yavrum tam Ağustosta doğacak görünüyor Eşim çok yoğun çalışıyor yalnız anne gibi çocuk büyütüyorum gurbetteyim 🥲🥲 en büyğk endişem onlara yetişememek 😭😭 3. Arada büyür dedikleri olacak mı ona güvenmek istiyorum 😂😂😂
Gozde-2833 Bende 37 yaşındayım 15 yaşında kızım 14 yaşında oğlum var şu an 28 haftalım hamileyim korunurken kaldım ve çok zor geçiyor hamileliğim tek isteğim sağlıkla gelsin nasip böyleymiş diyorum ama bunca sene sonra çok zor olucak
cylnboran04 espbltes benımde iki oğlum var çok şükür üçüncü bebısıme hamıleyım banada suprız oldu çok sabırsızlar kardesı olucak diye abileri
simssmom1 espbltes biri 8 diğeri 3 yaşında oğlum var. 3. oğluma hamileyim. Şok değiliz isteyerek oldu ama yinede ufak bir tedirginlik var çünkü bizi neler bekliyor bilmiyorum heyecanla bekliyoruz 🔆🫧🥰
fundiiim 13 ve 9.5 yaşında kızlarım var 20 haftalık hamileyim 3. Kızımı kucağımıza alacağımız gün için çok heyecanlanıyoruz Rabbim isteyen herkese hayırlı iyi huylu iyi kalpli evlatlar versin🥰
Keziban espbltes yalnız değilsiniz bende 3. Ye hamileyim. Benim içinde sürpriz oldu. Gelen yorumlardan anladığım kadarıyla herkese süpriz bu üçüncü bebeler. 13. Haftamdayım sağlıkla afyetle Rabbim kucağımıza almayı nasip eylesin
rumeysa_ttkrky16 6 ve 3 yaşlarında iki oğlum var şuan 3. Hebğim kızımız olacak insllah :) kendi tercihimzdi
espbltes rumeysa_ttkrky16 inşallah ben de 2 oğlan ardından üçüncü sürpriz olan bebişimde kızı bulurum 🥹 bir yandan da bu ihtimali düşününce ayrı bir heyecanlanıyorum 🥹🤲🏻🙏🏻
hayatisigi espbltes bence korkmayın ilk çocuk kadar zor olmaz abileri de büyükmüş destek olurlar çocuk illa ki sorumluluk ama gözünüz korkmasın 🤩🤩🤩🤩