11+4 tüp bebek gebeliğim var bu ilk hamileliğim. Progestan iğne kullanıyorum ve dün iğnemi yaptımak için üstümü değiştirdiğim sırada iç çamaşırım bir anda ıslandı kanamam su gibi akıyordu hastaneye gittik ultrasonda bebeğimin hareketli canlı olduğunu kalp atışının iyi olduğunu fakat herhangi bir kanama alanı olmadığını söylediler. Hastanede yatıyorum hala kesilmedi bu tarz olaylar yaşayanlar var mı bebeğimi kaybetmem değil mi 😞