Selam kızlar bir şey sormak istiyorum 40 haftalık olduk ama sanki benim karnım hala yukarda gibi yani aşağı inmedi bide bebeğin ayaklarını göğsümün tam altında hissediyorum hatta oraya o kadar baskı yapıyor ki bazen nefes alamıyorum yani bu haftada aşağı inmiş olması gerekmez mi bu kadar yukarda hissetmem normal mi çünkü gerçekten ayaklarını oraya koyup gerildiği zaman eğilemiyorum bile dimdik kalıyorum