Merhaba tecrübeli anneler 🤗 bebeğim 26+3 te bazen sosyal medyada görüyorum bebek için dokununca seslenince tepki veriyor vs diye bahsediliyor benim bebeğimde ben bunu gözlemleyemiyorum kontrollerinde herhangi bir sorun görünmüyor gelişimi vs gayet iyi ancak neden ben ona seslenip konuştuğumda karşılık olarak tekme atmıyor merak ediyorum endişe duyulmalı mı bu konuda sizlerin bebişler nasıldı?