busra_ozasir Kızlar merhaba 8 haftalık hamileyim kabızlık var tuvalette biraz zorladım bebeğe zararı olur mu bunun
busra_ozasir Seloloo bilmiyorum daha ilk haftalar olduğu için sıkıntı olmaz yazıyor internette ama emin olamadım