Kızlar benim ilk doğumum normal oldu fakat çok zordu her şey kızım yüz gelişi doğdu çok fazla yırtılmam oldu 2 ay ayaklanamadım.doktorun doğum kanalının orda kanca şekli kemik var oraya takıldı bebek karnına bastırarak zor çıkardık dedi ama çok çok zordu çıkış anını hatırlamıyorum bile kendimden geçmişim.ikinciye karar vermek bu sebeple beni çok düşündürüyordu travma yaşadım çünkü 4 yıl oldu dün gibi hala neyse☺️ bi doktora danıştım kesinlikle zorunlu Sezeryan olmalısın dedi.devlette sordum doğum zamanı çatı muayenesinde belli olur dedi.Ama ilk doğumumda çatı muayenesinde anlamamıştı doktor kafam çok karışık …yüz gelişi doğum yapan var mı?