Bugün detaylı ultrason günüydü . Çok şükür Herşey yolunda . Sadece sağ böbreğime yerleşmiş Bebeto oda kasık ağrısı yapıyormuş . Ayakları da bol bol kasıklarımı tekmeliyordu doktor inşallah döner zamanla dedi . 😌 Babamıza benzeyen minik bir beyfendi geliyor yine . Yine beceremedim Bacımlar bu da babanın kopyası 🤦🏻♀️😅😌