snanrdmr Şeker yükleme testi sonucum ilk açlık 84 1.saat 59 2.saat 60 normalmi değilmi sizce çok düşük gibi sonuç için daha gidemedim arada zaten baş dönmelerim sık oluyo gün içerisinde hep bu sebeptenmi acaba
ru_a6 snanrdmr tokluk açlıktan nasıl daha düşük çıkmış şaşırdım normal değil ama doktor ne der bilmiyorum
snanrdmr @ru_a6 aynı şekilde bende şaşırdım çok kötü oldum içtikten sonra ben yükseldiyse öyle olmuştur diye bekliyodum değişik