BurcuAdak SevcanKumluca 39. Haftaya gireceğim ve halen ağzımdaki tatsızlık devam ediyor cok sinir bozucu umarım doğumdan sonra geçer🙄
SevcanKumluca Mek 5 aysa benim bişe kalmadı hamdolsun ya bi taraftan da bebek sağlıklı olsunda bunlar gelip geçici diyorum sabret diyorum kendi kendime yeterkii bebeğim sağlıklı olsun diyorum ama bu tat işi kendini çok abarttı 🙄😯😯
Mek SevcanKumluca aynen bu tat dan dolayi yediklerimden zevk alamiyorum askla yaklasiyorum huzunlu ayriliyorum cunku yedikten sonra migdemi bulandiriyo😔
BurcuAdak SevcanKumluca sadece yemek yerken ağzımın tadı yerinde yedikten 5 dk sonra yine o irenç tat geri geliyor😂
Camlicagizem SevcanKumluca Benimde ilk hamileliğim bende bilmiyorum ama tahminim o yönde 🤗 tez vakitte hissederiz inşallah 😍
SevcanKumluca Camlicagizem inşallah canım inşallah 🙏🏻 Ya bide benim bağırsak hareketim çok oluyor ben ondan da kararsız kalıyorum hep bağırsaktır diyorum aslında ilk titreşim olarak hissedilirmiş ama ne biliyim bekliycez 🥰🥰
ikicocuklubiranne SevcanKumluca allah büyük sabırlar vermiş canım birde bulantı olmaydı napardım bilmiyorum 🤷🏼♀️
Betul2009 SevcanKumluca benimde öyleydi suan 24 haftalığız geçti gibi ama arada yine oluyor maden suyunda buldum ben çözümü 🙄
SevcanKumluca Betul2009 ben maden suyu içemiyorum da meyveli soda içiyorum onuda ağzımda bekletirsem iyi yutunca tat geri geliyor 😂😂😂
Tubamsl Ben 20+1 oldum bende geçti çok şükür😇 Hem midem bulanıyordu hem ağzımda o acı tat hiç geçmezler sandım önce bulantım kesildi ama o acı tat hala devam etti hatta kesilen bulantılarımı bile tetikler duruma getirmişti 😭 Yemek yerken süper sonra hemen başlıyordu bende çözümü sakızla bulmuştum ama bir kaç güne kadar hala devam ediyordu tekrar başlar mı bilemem 🙄 Bu arada cinsiyetide erkek 💙
SevcanKumluca Tubamsl tamamiyle seninle aynı durumdayım inşallah benimde geçer bian önce rahatlarım tam hamileliğin tadını çıkartayım diyorum bişey çıkıyor 😯 sağlıkla kavuşalımm inşallahh 🙏🏻🙏🏻🥰
Yeliz2 Normal kızlar bnde ilk 16 haftaya kadar hissetim hep agzimda sanki demir pas kokusu tadı limon kabugu tadi ama gecti şükür kizim olacak bnimde
Glgn SevcanKumluca 14+1 günlüğüz 12 haftaya kadar mide bulantısı 🤢 şimdilerde de ağzım tadı hiç yok yemek yerken iyi yedikten sonra acımsı bir tat oluyo çok da sinir bozucu ilk hamileliğimde böyle bişey hiç yaşamamıştım bu sıpa 🤣 bulantısıyla onuyla bunuyla beni çökertti resmen