tgc1nur Evet bizim cinsiyet belli oldu. Allah izin verirse Oğlum olacak. Fetalle 12+5 de öğrendim. Hamileliğimin başından bu yana kustum sivilcelendim lekelendim sivilcelendim canım sürekli ekşi tatlı karışık tatlar istedi ama sonuç erkek. Cinsiyet hurafesi olarak ne denediysem kız çıktı ama sonuç erkek. Hani erkek bebekte kusma olmuyordu ağrılar olmuyordu anne enerjik oluyordu. Ben besilik camış gibi 7/24 uyudum kustum zombie gibi dolandım kasıklarım hala inanılmaz batıyor ve ağrıyor. Bebek solda ağrı da solda ama Erkek😂 galiba hurafeler tesadüfen doğru çıkıyor.
Zeyzeyy- tgc1nur bende erkekte hep kustum karnın yayvandı tatlı yedim kızımda hiç kusmadım karnım sivriydi ekşi yedim ikisinin de çin takvimi tutmuştu 😂
Tuba9306 tgc1nur Bence herkes için farklı. Benim de erkek bebiş ama 3 ay boyunca kustum, 7 kilo verdim. 35+2 hala prilam kullanıyorum yani düşünün. Hurafelerin tuttuğu noktalar da yok değil😅 Ekşi hiç istemedi canım hep tatlı🫢 Bebeğim de genellikle hep sağ tarafta🥰
hayalinannesiyim 2 kızımda da deli gibi ekşi yedim durdum 22 haftalık hamileyim şuan başından beri tatlı yiyip duruyorum ( hiç sevmem ) bugün bir öğrendim ki kızım olucak şaştım kaldım ki erkek demişlerdi cinsyet partileri yapıldı hediyeler aldındı falan yani demem o ki tatlı yedim ama Ayşe gelecek 😂😂🤷♀️🤦🏼♀️ sendeki belirtilerin çok daha fazlasını yaşadım her gün acildeydim kusmaktan bebek solda dediler kasık ağrıları da çektim 😂😂😒
can279_ hayalinannesiyim bende aynı şeyi yaşadım iki kızım vardı 3. Ye hamileydim cinsiyeti erkek dediler parti yaptım etttik doğdum ki kız 🤣🤣🤣🤣
Rbkan Ben de çin takvimi kız çıktı, hep ekşi yedim, midem sürekli bulandı, sivilcelerim arttı, karnım sivri değil geniş, tüm belirtiler kız derken bebeğim erkek 😂
helin2 Rbkan benmde hep erkek çıktı çinde belirtilermde erkek ama 13 haftada doktor kız dedi 16 da bakalım😂
tgc1nur [silindi] sabah karnım boşken genelde öğürme olup kusma olmuyordu ama 3-4 defa safra kustum sonrasında ama bunla ilgili bişey duymadım neyin belirtisi
Rbkan hayalinannesiyim ben direk Google çin takvimi cinsiyet yazıyorum ordan hesaplıyor 😄 chatgpt de bakıyor
[silindi] Meryem345 yok işte canım o yüzden post sahibine sordum hep kusmuş ama oğlu oluyormuş bende sordum ki safra kusarmıydınız diye Bende oğlum da hep kustum ama safra kusmadım sanırım
Meryem345 [silindi] ben de ilk defa böyle sarı su kustum hamileliklerimde belki kızdır insallah ya 💓🥲
tgc1nur [silindi] ay şimdi okudum altlara indikçe valla safra kusmalarım oldu bi kaç defa ama cinsiyet %100 yanılma payı yok kesin erkek benim hiçbir söylenen tutmadı ya
helin2 Rbkan benimde hissim erkek o yüzden yüzdesi de beni değişik yaptık ama bakalım hayırlısı kız da çok istiyorum erkekde ilk olduğu için🤷♀️😂🥰 resmi atsam anlarmısınz🥰
Rbkan helin2 sizin attığınız fotoğrafı görmüştüm bebeğiniz nub olarak erkeğe benziyor sanki ama tam bilemem tabi 🤗
tgc1nur Tuba9306 çok zor bi süreç güzel olduğu kadarda 2. Trimestır balayı diyorlardı bel ağrılarım başladı özellikle tek taraflı ve kuyruk sokumu ağrıları bacağa yayılmalar. Artık erkek hamileliğinde ağrı olmaz kusma olmaz diyenlerede inanmıyorum. 2. Trimestır balayı diyenlerede🥹
helin2 tgc1nur ben de iki hafta boyunca rahatszdım bögürmeli sarı su ve sıvı attım ama normal bi kusma değil kesinlikle şuan gayet iyiyim önceden ne kusma ne bulantım olmadı erkek diyordular 13 hafta %80 90 kız dedi doktorum bakalım🤷♀️🥰