busraadk ben de ayşegül hanıma randevu almıştım ama bana o bakmadı yine de bakan doktor da iyiydi, her şeyine tek tek baktılar yarım saat içinde görüntüler e nabıza düştü. bebek yüzünü göstermiyor diye 15 dk yürüttüler (bazı hamilelere gösterene kadar yürüyüş yaptırdılar) ben memnun kaldım inşallah sizde kalırsınız