Rabiayce 20 haftalık hamileler nasıl gidiyo sizde durumlar belde ağrı yaşıyorum bende ara ara ve nefes darlığı var karında büyüdü bugünler de artık ama güzel geçiyo allaha şükür detaylı ulturasonumuz var bide çarşamba günü heycanla bekliyoruz 🤰💙
Ilkheyecanim Rabiayce 20+2 yiz bizde kasıklarımda batma oluyo benimde onun dışında çok şükür bir problemimiz yok bizimde detaylı ultrasonumuz perşembe günü heyecanla bekliyoruz 🥰
_eda8 Rabiayce 20+3 deyiz , bizde Havuc kadariz ☺️🥰 Cok sükür iyi gidiyor ara ara nefes darligimit ve kasik batmamiz olsada ☺️ Göbegimde cikti 🤰🤰 7 kilo almisim bile
Rabiayce _eda8 Mide bulantısı yaşamadın galiba hic canim sen 😅 nasil aldin yahu 7 kiloyu ben yeni yeni yiyebiliyorumm
_eda8 Rabiayce migde bulantisi felan yasamadim ondan kaynakli heralde 😂😂 aman can bogazdan gelir diyip yiyorum zrn normalinde hic kilo alamiyorum 😂😂😂