Merhaba kizlar bulantım çok fazla geceleri tüm gün boyu yediğim kusuyorum prilam da içemiyorum kötü kokuyo içtiğim an çıkıyor Dr bana zofer ilaç verdi devlet karsilamiyormus 400 liraya aldım neyse okudum kullanmadan kağıdı korktum ilk 3 ay gebeler kesinlikle kullanmamalı diyor icilince yarık dudak doğabilir felan yazıyor korktum icsemmi icmesemmi kararsız kaldım kulanan varsa yazabilir mi gerçekten bulantıyı geciriyirmu bebeğe etkisi olurmu acaba