aylinemir bence nefes rabia daha mantıklı gibi, diğer türlü rabia kişisi nefes yayıyor gibi bi anlam çıkıyo 🫤 yine de siz bilirsiniz tabi ama iş hayatında özellikle bende yaşıyorum iki soyadım var bu yüzden ismimi ve direkt son soyadımı yazıyorlar ortadaki kısmı kimse yazmıyor, şirketler mail adresi vs açarken iki isimli olan arkadaşlarımda da hep ilk ismi yazıyorlardı maile