Merhaba arkadaşlar 1 ocakta allah kısmet ederse 3. Sezaryenimi olacagım. 10 ve 6 yaşlarında iki kızım var. İlki geneldi ve zor geçti. 2 spinaldi ama daha konforluydu. 3 de spinal olacak. Bu sefer çok korkuyorum nedense. 3. Kez sezaryen olanlar tecrübelerini yazabilir mi. Allah isteyen herkese sağlıklı evlatlar nasip etsin. Hamile olanlar sağ salim yavrularına kavuşsun. Şimdiden teşekkürler 🩵