ysmnvrl Kızlar 18+5 haftayız bebişlerin kız olduğunu öğrendim . Güzel isim önerilerinize talibim teşekkür ederim 💕
Aylinatm ysmnvrl Seray, Miray, İlay üçlüsünden ikisi seçilebilir. Seray kızımın adı ikincisi de kız olursa İlay ya da Miray düşünmüştük
ysmnvrl Benşm eşimde Eflin istiyor bitanesini benimde gönlümde gökçe,gülce,umay isimleri var ama karar veremedim
Semra_ayzit ysmnvrl benim de ikiz kız Mihra -Miray olarak karar verdik. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin