guvbn Hanımlar 37+4 haftalık hamileyim sırtımdan bacaklarıma ağrı ve sancı yapiyo kasıklarım çok ağrıyor ayakta duramıyorum bebeği rahimde hissediyorum bunlar doğum belirtisimi sizce
su656 guvbn sancılarınızı takip edin hangi sıklıkla geliyor, dinlenince geçiyor mu, ya da pozisyon değiştirince hafifliyor mu bunlar önemli diye biliyorum
hizlivecocuku guvbn sırtınızdan mı geliyor belinizden mi belden karına doğru gelen sancılar doğum sancısı oluyor
zeyyynep benim de ilk doğumum olacak allah nasip ederse sağlıkla inşallah o yüzden bir fikrim yok üstte kalsın, allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🩷
vldnatsvn guvbn bi duş alın sancınız beş dakikada 1 e düşünce de doktora gidin nişanınız gelmiş benim doğumumda belden kaşıklara doğru hafif sancı ve sonrası nişan ile başlamıştı ama bu belirtilerden tam birgün sonra doğumum oldu Evde sancı çektim baya akşam gitmiştim