bbusra_ Dün evde test yaptım pozitif çıktı bugün sağlık ocağında sabah kan verdim ama tahlil sonuçları hala çıkmadı bu normal mi
Deniiibayyy Sağlık ocağında genelde sisteme ertesi gün düşüyor 😬 normalde çıkmıştır eğer yarın sisteme düşmezse gidip doktorundan da öğrenebilirsin. Ben kan verdiğimde sabah, 15.30 gibi tekrar gidip doktorumdan alıyorum sonuçları