Pinarakcy deletedmom43191 hastane iyide doğumhane ve ebeler ile ilgili bilgi almak istiyordum iyiler mi doğum yapanlar nasıl süreç geçirdi merak ediyorum
mercimegin_annesiii Üste çıksın. Selçuk hoca iyi diyorlar ama yapmadım o hastanede yorumda yapamıyorum. Doğum yapanlar memnun
Pinarakcy mercimegin_annesiii esra hanıma gidiyorum doktor olarak problemim yok ama ebeleri çok merak ediyorum
DilarAsel elaanurr peki şehir hastanesin de yapan bir yakınınız var mı bende çok merak ediyorum orayı