Ayguns
15+2 haftalık hamileyim. Fmf hastasıyım ailevi Akdeniz ateşi olarak geçiyor. Bu hastalık olan var mı ? Bugün atağım tuttu da genelde hava değişimlerinde yokluyor zaten beni. Bebeğe bir zararı olur mu acaba?? Sabahtan beri doktor yorumları okuyorum bi sakıncası yokmuş ama yine de insan üzülüyor. Hamile olup bu hastalığı taşıyan atakları tutan var mı ? Ya da hamileyken böyle atakları tutup sağlıklı doğum yapan ?