Kızlar ovu yapıyorum 4 gündür ve asla pik değil pike yakında değil, akıntım var ama koku ve kaşıntı olunca enfeksiyon olacağı yazıyor hiçbiri yok sadece akıntım var. Az önce de akıntıyla beraber tırnak ucu kadar hiç denecek kadar minimal bi kanama gördüm. Reglime daha var neden olabilir, 2 gün önce artimed test yapmıştım silik çıkmıştı başka marka deneyince negatif gördüm, reglime de gerçekten epey var daha. Üstüne görme yaşamışsındır dedikleri için test yapmıştım ama yumurtlama harici akıntı niye olur ki