umransag Gamze1109 tebrik ederim canım ben de adetden üç gün önce öğrendim silik çıktı böyle dört gün bekledim koyu çizgiye döndüğü zaman gidip kan verdim yarın sonucum çıkacak
umransag Gamze1109 yani sen bilirsin tabi kan vermek istiyorsan ver ama düşük bir değer çıkar büyük bir ihtimalle o yüzden sürekli gelgit yapma diye dedim ben bir de kan değerinde adet olmamız gereken hafta içinde verilmesi daha doğru bence
umransag Gamze1109 Bak bu şekil öğrendim ben üstüne dört gün bekledim dün adet olmam gerekiyordu bugün gittim kan verdim
umransag Gamze1109 ne diyim o zaman siz bilirsiniz yani iki günde bir yükselmiş mi diye kan vermeye çağırırlar gitmek zorunda kalırsınız yani üç kez falan kan verme durumunuz olabilir en az
Gamze1109 heyecann2 yok hiç yapmadım normalde daha erken yapıyorum bu ay kendime söz verdim ama.yinee 4 gün erken yaptım
Gamze1109 umransag biliyorum ama gitmem bir tane kızım var tecrübeliyim artık iki hafta sonra kadın doğuma giderkm