Ben de bu ay geciktim 18inde olmam gerekiyordu test yaptim ilk 5 dk yok 1 saatte iki gunde de ikinci cizgi çıktı ama kurumadır diye artık kabul ettim çünkü bu kadar gecikmeye kopkoyu çıkmasi lazımdı hala adet gelen giden yok arada ağrısı tutuyor ama geçiyor sonra gelen giden yok