Kız ne nankörsünüz kirayı verdikten sonra kalan 8.075 tl neyinize yetmiyor 🤪 ağlanacak halimize gülüyoruz artık. Ev sahiplerinde, marketlerde, esnaflarda da suç çooook büyük. Maalesef milletimiz o kadar fenaki zaten zor olan ekonomiyi dahada zorluyorlar yakında kuru soğan ekmek bile lüks olacak