kavalakurabiyesi 20.000 kira veren asgari ücretli kalan parayla nasıl geçinir aklım almıyor. Sadece faturalarımız 3.500 ve daha doğalgaz yakmadık, market desen en az 5-6 olmalı yani. Tek maaş asgari ücretli olup kirada olan var mıdır ? Çok ütopik geliyor bana.
Ya kiralar düzenlensin ya da maaşlar