visneliturta_ Selam kızlar testi düzenli olarak 16:20′de yapıyorum 2 saat önceden sıvı alımını kesiyorum eşimde sperm kalite sorunu var 1 ay önce düşük yaptım 21, 22 aralığı değerlendirdik
Perim2 visneliturta_ bugün pik gibi görünmüyor bence sprem sorunu varsa bugün es geçip yarını da değerlendirin
Busraaaakkk visneliturta_ dünü değerlendirmekle çok iyi yapmışsınız bugün de pik olmuş bugünü de mutlaka değerlendirin inşallah güzel haberler alırsınız
zeyyy_ @visneliturta_ son regli başlangıcın ne ben de yapıyorum ama yok bi türlü koyu çizgi göremedim
zeyyy_ @visneliturta_ benim de 10 unda başladı 28 gün döngü inşallah ben de görebilirim böyle yarın falan
zeyyy_ @Visneliturta Görmüşsün bence değerlendir hemen canım ben de bilmeden değerlendirmeye çalışıyorum kaçırdım mı acaba diye 🙈
visneliturta_ zeyyy_ senin 28 günmüş döngün demek ki daha var ama değerlendirmeye devam et tabi nasip inşallah
bebistakibi  Döngümüz aynı sayılır benimkilere de bakar mısınız
bebistakibi visneliturta_ benim testlere de bakar mısınız ? Reglimin bittiği gün bile çizgi vardı ilk defa yapıyorum anlamadım
bebistakibi Perim2  Yarım saat önce yaptım sizce bu nasıl ?
Deletedmom_878 bebistakibi canım benim testlerim de senin gibi koyu çıkıyor testi saat kaçta yaptın piki yakaladın mı acaba
bebistakibi Perim2 tamamdır çok sağolun biraz darladım sizi de hakkınızı helal edin lütfen 🙏🏻 Umarım hepimiz hayırla sağlıkla güzel sonuçlar alırız
visneliturta_ Busraaaakkk sperm kalitesi sorunu var ondan yarını değerlendirelim diye düşündüm olur inşallah