iremaydinnk meyveli olanları hiç içme canım içersinde yüksek oranda şeker var sonuçta bende kefiri bırakmadım ama hep sade ha sade içemiyorum dersen bimde dondurulmuş meyveler geliyor o tarz alıp evde kendine meyveli yapabilirsin bu açıdan dava sağlıklı hiç yoktan gerçek meyvenin faydasını da alırsın vücuduna yapay şeker yapay renklendirici tarzı almaktan çok çok daha iyi